Speak engelska?

2008-07-07 @ 01:20:14
Idag har jag varit inne på Kristianstaddagarna med Sofia. Det var faktiskt riktigt trevligt.
Kristianstaddagarna är nog det bästa som händer Kristianstad under ett helt år. Vi satt först på stora torg och tog två cider. Sen drog vi ner till Tivolit och åkte en grymt läskig karusell. Jag känner mig verkligen inte alls säker i deras karuseller. Alla bara går isönder. En skräckversion av Liseberg. Men vi träffade iallafall två pojkar. Som hade bott i Sverige i ett år ungefär tror jag att det var. Stod och snackade med dem i en timme.

När den ena killen skulle lägga in Sofias nummer på mobilen så försökte han fem gånger utan att lyckas med att spara det. Det var lite komiskt. Sofia, jag och hans kompis Ahmed bara stod och skrattade åt honom. Det bästa var att han inte kunde någon engelska alls typ, men som tur var så kunde han andra rätt bra!

Nu ska jag krypa ner i sängen och ta mig en riktig sovmorgon imorgon. Riktigt skönt ska det bli att äntligen få sova ut. Ont i halsen börjar jag få också!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0