Tack och välkommen åter

2008-07-29 @ 23:09:42
Idag gick jag upp tidigt på min lediga dag. Vilket alltid känns lika hemskt. Väckte min bror och sen gjorde vi oss iordning. För att sedan sätta oss i bilen och dra vidare mot Tosselilla med vår moster och våra kusiner. Det blev en trevlig dag. Vi åkte karuseller och badade en del. Fick lite färg som jag är väldigt lycklig över, lyckades även bränna mig på ryggen.
Men det var otroligt skönt att komma hem igen iaf. Kvällen har bara spenderats framför tv:n.

Igår träffade jag som sagt Ahmed sedan han kom hem. Inte lite lycklig. Nu ska jag ringa honom och vara lite sådär jobbigt gullig som mina vänner tycker jag är just nu.

Skriver igen imorgon, kanske om jag hinner. Ska jobba sen blir det utgång.

PUSS

a<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0