Tillägnad dig

2008-07-13 @ 15:15:01
Okej, jag vet att du läser min blogg. Så jag hade bara tänkt säga dig en liten sak.

Vad Jeanette gör, har absolut inte du med att göra. Det är inte så jätte konstigt att hon inte berättar allt för dig. Att hon hellre ljuger. För hon får alltid en massa kommentarer.
Hon hängde med mig igår, för att jag bad henne. Sen varför du tror hon åkte är totalt ointressant. Det kvittar vad hon gör. Så enligt dig så är det alltid raka motsatsen.

"nej du sov inte alls på soffan" känner igen det kanske?
Men det gjorde hon. Sluta leka någon förbannad pappa till henne. Hon är inte din, och du har ingen rätt att bli sur på henne om hon följer med mig till Lund för att stötta mig. Du hade inte ens behövt bry dig om vi så åkte upp till Kiruna. För det är hennes val. Hon gör vad hon vill.

Så sluta kommentera allt hon gör, och lägga dig i.

Förbannad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0