Besviken,

2008-06-25 @ 23:34:28
Jag trodde faktiskt att Turkiet hade en chans. Jag hoppades verkligen att de hade en chans. De var värda det. Piss också. Fick ett litet utbrott där ett tag. Som min kära vän Johan så vänligt fick ta emot. Men jag har en känsla att han bara tyckte att det var kul. Nästa match är Spanien mot Ryssland. Ryssland är sjukligt duktiga spelare. Men jag hade faktiskt gillat om Spanien vann. *Längtar*

Nu ska jag gå och vara besviken ett tag till. Kolla lite SATC, och bara njuta lite innan jag måste sova. Imorgon blir det till att jobba hela dagen. Känns ganska sletet med tanke på att jag måste åka buss. Det är absolut ingen höjdare. Riktigt tråkigt. Men jag har inte råd att betala bensinen varje gång jag ska åka till jobbet. Riktigt illa. Men nu när jag har skaffat sommarkortet så får jag utnyttja det också.

MAAAUUUULIN <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0