Come what may,

2008-06-18 @ 12:10:59
Just nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och ska snart äta spagetthi och köttfärssås. Den är riktigt god!
Blev en riktigt sovmorgon idag. Sov till klockan tio ungefär, skönt!

Idag blir det nog en ganska slapp dag. Funderar på om jag ska dra ner till glassbåten här i Sölvesborg, jag bara älskar deras glass. Den har varit här sedan jag var liten. Om man åker till Sölvesborg på sommaren så är det ett måste att besöka den. Sen om ungefär två veckor är det Killebom. Det ska bli riktigt trevligt. Det bästa är att jag bara jobbar två dagar den veckan.

Jaha nu ska jag gå och sätta mig i uterummet med en kall cola!

None

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0