Dagen efter

2008-06-21 @ 14:21:22

Dagens mående är faktiskt helt okej. Ont i halsen bara, vaknade och var sjukt hes. Jag hade en väldigt trevlig midsommar. Det var Malin, Jeanette och Jag. Vi hade det väldigt mys. Min syster kom också även en stund och spelade lite spel med oss innan hon skulle bege sig iväg på fest. Det blev även lite kubb spelande. Jeanette åkte hem vid tolvtiden. Men då kom två kompisar till Malin. Ante och Macke har jag för mig. Men de stannade inte så värst länge.

Nu sitter jag och väntar på om Tommy ska komma idag eller inte. Annars ska jag bara ligga hemma och sova. Kanske kolla på någon bra film. Tips kanske?

Nu orkar jag inte skriva mer. Huvudet har börjat dunka på mig så nu ska jag springa och ta ett glas vatten och bara njuta.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0