Du är en flaggstång

2008-06-17 @ 18:19:57
med urininflammation.
Min syster är så gulligt.

Idag sitter man i Sölvesborg hemma hos moster. Har vatt med henne i stan hela dagen, så jag kan ju säga att jag är ganska så slutkörd. Men jag hittade en helt underbar kjol på H&M. Ska lätt kolla in den nästa vecka när jag har fått min lön. Då bär det även av till  Malmö med min syster och Malin. Om min kära syster går med på det, måste fråga henne. Men jag antar att hon hinner läsa detta innan jag ens hinner fråga henne.
Jag är riktigt sugen på Monki och Gina Tricot. För en fattig student så är detta himmelriket. Plus att jag söker lägenhet. Det blir en tuff tid.

Igår följde min kära Malin med mig hem till min moster. Det blev en riktigt myskväll. Och jag och Malin har verkligen kommit överrens om att vi ska börja ett nytt liv. Får se hur det går med den saken. Men jag känner mig småttligt pepp.

Nu ska jag umgås med mina kära kusiner, sen ska vi antagligen snart äta. Det blir grönsaker med dippa, MUMS. Sen blir det en slappekväll framför tv:n. Härligt

PUSS

Kommentarer
Postat av: syster

jasså? malmö? det var ngt nytt?:P trodde vi skulle till lund, men malmö blir bra ;)

2008-06-18 @ 16:32:16
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0