Ensamhet

2008-06-30 @ 15:40:14
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Nu kommer det ett sådant där riktigt depp inlägg. Men jag mår verkligen så jävla piss. Det känns som om hela min värld håller på att rasa samman. Allt är mörkt runt om mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att jag ska må bätte. Ännu mindre vem jag ska vända mig till.

Hela dagen känns bara piss. Ingen SATC blir det heller då min syster inte orkade åka in till stan med mig nu klockan sex. Vi kan inte ha mammas bil eftersom hon ska jobba idag. Så det blir ingenting med det heller. Så det blir väll en slapp dag framför tv:n med datan i knät. Skulle egentligen behövt komma ut för att komma på andra tankar.

Jag föll för dig. Så jävla korkat. Borde väntat mig detta. Jag borde inte känna såhär.
Men du var ju så himla underbar M.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Hej på dig! Tävla gärna om massa biobiljetter på min blogg =)

2008-06-30 @ 19:03:58
URL: http://MariaMelle.blogspot.com
Postat av: SAY WHAAAAAT

M, Malin?

2008-06-30 @ 23:07:58
Postat av: Kim

Nej M, står inte för Malin :P

2008-06-30 @ 23:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0