Evighet

2008-06-28 @ 22:06:31
Jag har inte uppdaterat på en evighet, det har varit riktigt körigt. Jag har jobbat och umgåtts med Malin. Var ute igår och festade till det. Kommer någon bild på det senare. Det var riktigt trevligt faktiskt. Så roligt har jag inte haft på länge. Fast med Malin har jag alltid kul. Bästa vänner ffs!
Vi kom hem till mig klockan kvart över fem imorse. Kom i säng halv sex. Sen var det bara att gå upp med sig och börja jobba klockan tio. Riktigt riktigt segt var det. Fast mamma skjutsade iallafall in mig.

Såg en riktigt bra film med min syster för någon dag sen som hette Loverboy. Det är en ganska så gammal film men jag rekommenderar den verkligen. För den var sjukt bra. Vi kunde verkligen inte stänga av! Annars har det inte hänt så mycket. Det har mest varit jobb och Malin faktiskt. Men det gillar vi!

När jag skrev min rubrik kom jag att tänka på Carolas låt "en evighet". Gick nästan lite rysningar genom hela kroppen. Den kvinnan klarar jag bara inte av!

Kommer mer senare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0