Gäsp!

2008-06-14 @ 11:57:47

Godmorgon alla! Ligger här i min säng med den bärbara i knät. Jag är helt förälskad i den, faktiskt. Sen är det alltid perfekt och kunna ligga i sängen och skriva lite i sin blogg.

Idag sitter min vän Josefin på ett flyg påväg till Mallorca, och det är inte såhär att jag är avundsjuk eller något då alltså. Fast förhoppningsvis så kommer jag att bege mig iväg till Turkiet snart igen, det kommer uppskattas. Sen till vinter så planerar mina föräldrar och en massa andra människor att vi ska åka till Egypten, nästan lite spännande. Från att inte ha vatt utomlands en enda gång fram tills jag var 19. Så har mina föräldrar fått dille på att vi ska resa. Men jag ska inte klaga, jag gillar det!

Jag läser en riktigt bra bok just nu som heter "Bakom stängda dörrar". Det är en sann historia om Kristina Hansen, som faktiskt också är författare till boken tillsammans med Bengt -Åke Cras och Agneta Cras. Jag kan definitivt rekommendera denna boken. Speciellt om ni gillar lite råa böcker.                               
   
            

Men nu ska jag dra mig vidare in i duschen. Ska försöka hitta någon som vill hitta på något idag också.

Puss!


Kommentarer
Postat av: emma

va? egypten?:S vf har jag inte hört ngt om detta? när jag sa att jag ville åka till afrika så sa alla USCH? så du menar väll ändå thailand?

2008-06-14 @ 17:03:06
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0