Home,

2008-06-19 @ 14:51:01

Nu är jag äntligen hemma. Min kära dator. Har ränt runt inne i stan med mamma. Åkte och hämtade ut min brors cykel på polisstationen. Nu är jag äntligen hemma. Bytt om till något bekvämare och lagt mig i sängen med en godispåse. Bara så att alla vet, Videomix (ja, jag kallar det fortfarande Videomix. Jag gillar inte namnet Hemmakväll) har det godaste godiset ever.

Måste städa mitt rum, det ser förjävligt ut. Men jag hatar att städa, det är riktigt tråkigt. Dessutom blir jag aldrig riktigt nöjd med mitt rum. Men jag får väll ta tjuren vid hornen och ta tag i mitt liv som sagt. Fast just nu ska jag nog ligga och vänta på att Malin ska sluta. Det är mycket roligare att prata med henne än att göra allt annat jävla skit. Och vi har panik tillsammans inför imorgon. Vi har ingen aning vad vi ska ta oss till.

Men nu så orkar jag inte tänka på det mer utan ska ställa mig i duschen och bara njuta av att jag är hemma. Sen ska jag slå mig ner framför tv:n och inte göra ett piss. Eller jo, som sagt. Måste städa mitt förbannade rum!

Ibland önskar jag att jag kunde trolla. Så bara svisch så var rummet städat. Sådär som man vill ha det. Man skulle slippa bädda sängen och asa på dammsugaren. I mitt nästa liv ska jag bli nya Sabrina tonårshäxan. Så det så.




Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0