If i close my eyes forever,

2008-06-20 @ 14:05:05
would it ease the pain, could i breath again?

Idag är det midsommar, Wei! Jag sitter just nu och väntar på Malin. Sen kanske vi ska gå ut och plocka blommor om vi hittar några fina. Det var mammas idé. Hela förmiddagen har jag vatt i affären ungefär. Det var inte lite kö. Såklart så ställde jag mig i den kö som tog allra längst tid. Sen har jag faktiskt inte hunnit med så mycket mer. Eller städningen blev klar idag iaf.

Denna midsommar kommer bli en väldigt lugn midsommar. Men just nu längtar jag allra mest tills mina föräldrar ska åka vid sextiden. Då kan jag och Malin äntligen börja grilla. Jag är redan sjukligt hungrig. Det blir inte precis någon traditionell midsommarmat idag precis. Det blir bara lite potatissallad och grillat. Har bara hunnit äta en fralla, så jag ser verkligen fram emot maten.

På ett sätt känns midsommar bara som en anledning att dricka. Men just idag. Så tackar jag definitivt inte nej till det.

Maybe I'm a liar,
but all i really know.
Is that you're the only reason I'm trying.


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0