I'm lovin' it

2008-06-13 @ 21:01:53
Jaha idag, en riktigt hektisk dag på jobbet. Eftersom det är fredag den 13:e idag så tänkte jag att folk hade så mycket otur att de inte skulle kunna ta sig till butiken. Men nej, sådan tur i oturen blev det inte. Utan kunderna hade tur och lyckades ta sig dit. Medan jag fick fete otur. Riktigt hektisk dag. Mina ben värker, och då ska vi inte prata om mina fötter. Men jag körde inom Mc Donalds på vägen hem, så fick i alla fall god mat! Mums.

Jag förstår ibland inte hur vissa kunde tänker. Står och skriker som värsta idioter och kallar en dum i huvudet för olika patetiska saker. Som t.ex. att man inte har en vara hemma. Då är vi dumma i huvudet för att den inte finns där när han kommer in. Ibland vill man skrika tillbaks, men nej. Vi får helt enkelt acceptera att vi är dumma i huvudet, inkompetenta små råttor.

Fick mitt sommar schema idag, jobbar faktiskt fem gånger i veckan, någon vecka två gånger. Men det är lite timmar varje gång så jag kommer inte upp i så många timmar i slutändan ändå. Det gjorde mig faktiskt ganska så besviken, men man får väll ta det man får. Till och med min bror skulle föredra mitt jobb framför sitt (han jobbar på ett dags där ungarna tydligen är väldigt odrägliga och kastar saker på han).
      Ett toppen besked var iallafall att jag inte jobbar på midsommar, eller dagen efter. Jo hör och häpna, Jysk har öppet midsommardagen.

Men nu ska jag dra mig tillbaks för att kolla på The Guru, jag har sett den innan. Men det är faktiskt en ganska så rolig och trevlig liten film. Men det kommer säkert ett till inlägg lite senare.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: kk

hej

2008-06-13 @ 23:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0