Måndag

2008-06-30 @ 13:21:26
Vaknade för ungefär en timme sen, det var riktigt skönt att få sova ut. Hade tänkt dra in till stan men orkar inte riktigt. Ska se sen om Filippa vill hitta på något idag kanske om hon hinner efter jobbet. Jag är riktigt sugen på att gå på bio. Kanske se SATC. Annars blir det en lugnt hemmakväll så man är utvilad till jobbet imorgon.

Ligger och väntar på att mamma och min bror ska komma hem. De är inne i stan och köper playstation 3 till min kära bror. Så nu vet alla var han kommer att sitta bänkad de senaste dagarna.
Själv så är jag riktigt sugen på ett besök på House och bagels. Det får väll bli senare i veckan antar jag. Nu ska jag surfa vidare, kanske lägga mig och vila en stund till.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0