Måndag

2008-06-23 @ 22:03:49

Det var helt sjukt jobbigt att jobba idag. Jag kan inte förstå att det kan vara så mycket folk på Jysk varje dag. Liksom så stor är inte Kristianstadskommun. Liksom så mycket folk finns det inte här. Helt allvarligt. Jag har verkligen haft att göra hela dagen. Sen blev inte bättre av att kortterminalen slutade fungera i den andra kassan. Så vi kunde bara ta emot kontanter. Så kön bara växte i väntan på att våran terminal skulle fungera. Men ja, den började inte fungera överhuvudtaget, men tur var det att de  började fungera i de andra kassorna.

Nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt. Snackar med min Malin i telefonen. Lovely. Malin är nog fan den bästa ever. Jag kan verkligen lita på henne. Hon är verkligen min bästa vän.

Nu ska jag dra och kolla lite tv. Kanske sova en stund, jag vet inte riktigt. Orkar faktiskt inte göra så mycket. Ska nog ringa Christian sen om jag inte somnar. Sen ikväll antar jag att det blir till att prata med Fernando och Mehmet.

 
Jag, verkligen sjukt sleten efter jobbet.



Sjukt härliga kläder att ta på sig efter att ha slitit en hel dag.
Jag bara älskar mina Team Sportia byxor. Min tröja från Stadium
är också otroligt mysig!

Puss


Kommentarer
Postat av: matilda

hur ser du på egoism? läs mitt inlägg på min blogg och kommentera din åsikt!

2008-06-23 @ 22:20:52
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0