More then you know,

2008-06-15 @ 16:50:51
Nu är jag hemma från jobbet. Eller jag har faktiskt vatt det ett tag nu. Alla såg lika förvånade ut när jag kom till jobbet. Jag hade ju tagit en annas tid idag som var sjuk. Så min kära chef hade inte satt upp mig, utan bara sagt till mig. Så det blev en glad överraskning när jag kom instignades genom dörren för att hjälpa dem denna jobbiga söndag. Fast tiden gick någorlunda snabbt faktiskt, det va härligt.

Sen var det ju väldigt trevligt att min kära vän Malin ringde mig. Så jag ska snart bege mig hem till henne och ta det lugnt idag. Det ska bli riktigt trevligt. Sen så ska man jobba imorgon så måste ha en massa kläder med mig. Plus att jag åker till Sölvesborg efter jobbet imorgon. Jag är en väldigt upptagen kvinna.

Jaha nu ska jag hitta en massa bra musik som jag kan knarka nu när jag ska åka buss. Något tips på lovely musik?

Puss

Kommentarer
Postat av: leeeyman

James Morrison! Sån där chill musik som man kan somna till! :)

2008-06-15 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0