Nagelbitare

2008-06-22 @ 23:36:34
Jag hade egentligen inte tänk kolla på matchen mellan Spanien och Italien. Till en början var den ganska tråkig. Men herregud vilken nagelbitare det var vi förlängning. Spanien förtjänade verkligen att vinna. Så jävla rätt. Jag är inte mycket för italienarna och deras spel. Mamma låg gömd under en kudde under straffarna. Ja, herregud! Hatten av för Casilla, han är ingen dålig målvakt precis.

Nu är jag helt pigg och glad. Så det finns inte en chans att jag ska kunna sova nu. Vilket är lite illa. Med tanke på att jag ska öppna imorgon. Det känns inte vidare roligt när jag även ska stänga. Men det kommer kännas bra när jag sen kan sätta en ännu mer pengar på mitt sparkonto.

Nu ska jag snart ringa Mehmet, han slutar om ungefär en halvtimme. Då är klockan ett i Turkiet. Han jobbar som bartender. Han var den enda bartendern på hotellet som visste vad Absolut Vodka var fär någonting. Dessutom den enda som kunde prata riktigt bra engelska. Så nu ska jag bara vänta på att tiden ska gå, sen sova.

Vi hörs imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0