Outfit

2008-06-24 @ 20:02:43
Idag så väckte mamma mig vid tolv, halv ett tiden. Det var riktigt skönt att sova så länge. Med tanke på att jag inte kom i säng försen klockan tre. Mamma väckte iallafall mig för att fråga om jag skulle med till Sölvesborg hem till momor och morfar. Vi körde även och köpte ett nytt bord.

Hemma hos mormor hände det inte så mycket. Satt och kollade på  The Hills på Mtv. Fattar egentligen inte riktigt vad det handlade om. Vi åt goda frallor och hade det trevligt. Fick även träffa min kusin Ozzy och Max. Annars har det inte hänt så mycket. Känner mig ganska sleten.

Min chef ringde mig innan idag och undrade om jag kunde jobba imorgon. Men det fick bli att tacka nej till det. Ska ju till Malmö med min kära syster och Malin.

Todays outfit:


                                  


    
                 

Tröja - Gina Tricot
Shorts - Gina Tricot
Kofta - Gina tricot
Skor - D&G
Skärp - D&G
Väska - Vero Moda
Halsband - Studentpresent


Puss!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: soft :D

2008-06-24 @ 20:32:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0