SATC

2008-06-24 @ 23:31:55
Ligger i sängen just nu med min kära syster och kollar på Sex and the city. Riktigt gammla avsnitt. Men sex and the city kan väll aldrig bli dåligt?
Sitter och väntar på att Mehmet ska komma hem från jobbet. Vilket kommer dröja 1½ timme ungefär. Så får se om jag orkar. behöver min sömn idag eftersom jag och sis' ska ta bussen in redan klockan åtta imorgon. Jag riktigt lääängtar tills imorgon. Kommer spenderas mycket tid på Gina och Monki. Sen ska det bli kul att få höra lite skvaller från Malin också.
Some juicy news!

Nu ska jag klicka mig vidare här på internet och se om jag hittar något intressant och kolla lite mer på tv. Vi hörs kanske imorgon innan jag drar. Annars lär vi höras när jag kommer hem från Malmö/Danmark!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0