Snuskhummer

2008-06-29 @ 19:01:29
"Jag har tråkigt. Snacka någon? kim_sjokvist ...."
Är det någon som läser det som:
"Hej jag har tråkigt, kan inte du runka för mig i cam?"
Det verkar iallafall som att det finns många som tror att det står det. Jag ser inte det roliga i att sitta och runka i cam när någon ska titta på. Jag tycker det är riktigt patetisk och det gör mig dessutom riktigt förbannad.

Varför skulle jag vilja se på när någon äcklar sig i cam? Varför?
Jag finner det bara äckligt och patetiskt. Det finns inte något upphetsande eller charmigt över det. Det visar bara att ni är patetiska loosers. Det är bara skrattretande.

Jag har inget emot att cama med folk. Men om man ska cama så är det manliga könet inte det första man vill se. Inget trevligt intryck precis.

Nej, får jag en till tillfrågning så kommer jag att explodera.

Väx up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0