Söndag

2008-06-29 @ 17:23:34
Jag brukar inte gilla söndagar. Men idag så älskar jag det! Det är så skönt att få ligga själv hemma. Göra ingenting. Mest för att jag inte vill ha med någon att göra. Jag orkar verkligen inte. Känner mig riktigt nere. Snälla säg inte att jag ska komma in i en sådan där period där jag inte orkar någonting. Jag har liksom allt jag kan önska mig just nu. Jag har Malin, hon är det bästa som finns. Men det känns som om något fattas. Jag tror jag vet vad det är som gör att jag mår såhär. Men jag vet bara inte hur jag ska komma ur det.

Det finns något jag hatar så grymt mycket: Förväntingar.

Jag har jobbat idag. Men tiden gick ganska snabbt iallafall. Det var skönt. Sen har jag bara legat hemma. Det hade jag tänkt fortsätta med. Kolla en massa film, kanske köpa lite godis och bara mysa.

Helt ärligt, jag känner mig så dum. Vad har jag nu ställt till med?

Hörs senare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0