Sverige - Spanien

2008-06-14 @ 20:07:34
Och där gick slutsignalen. Irriterande ca 1½ minut kvar och Spanien gör mål. Liksom 1 poäng kunde vi väll ändå ha fått. Nu måste vi verkligen vinna nästa match.
Spanien är jävligt bra vill jag påpeka, men inte för bra för oss. Jag känner klart att vissa spelare har gjort sitt. Fredrik Ljugberg, snälla. Jag mår dåligt. Hans insats idag var inte precis något att höja i skyarna. Men de finns dock de personer som inte är helt fel. Henrik Larsson, han är en stark spelare. Som min bror sa: "Han är 37 år och har fysik som en 25 åring". Zlatan är väll alltid lika självklar. Sen hela backlinjen har det tummen upp för idag. Utan dem hade det nog banne mig blivit fler mål än två. Well de finns fler till som jag skulle vilja kommentera, men jag är aldeles för upprörd för att kunna skriva om det.

Så nu blir det inget dopp i poolen. Vi har som tradition att slänga oss med kläderna på direkt i poolen när Sverige vinner. Men nehe nej, det nöjet blir det inte idag. Nu känns det bara fel. Fotboll är viktigt i vår familj. I allafall när det är EM och sånt.

Nu ska jag ut med hunden med min kära bror http://anusiladan.bilddagboken.se/p/main.html. Sen ska jag kolla på American Pie Beta House.

Well, talk to ya all later!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0