Torsdag

2008-06-19 @ 10:33:31
Sitter hemma hos min moster, precis ätit frukost och druckit kaffe. Gott och uppiggande. Var vaken till klockan tre inatt, låg och pratade med Tommy i telefon i sjukligt många timmar. Men trevligt var det. Ska snart ta tåget in till Kristianstad för att möta upp mamma. Sen ska vi handla inför midsommar, kanske gå lite i stan.

Påtal om midsommar. Vad ska alla hitta på? För mig blir det att sitta hemma med Malin och ha mys. Skulle egentligen hem till Sofia. Men Malin fick inte följa med. Så det känns lite skit att låta en av mina närmaste vänner. Eller hon är nog snarare den allra närmsate, typ få sitta hemma. Så jag skiter i festen. Ska kanske fråga om de vill komma hem till mig istället. För där är det okej om vi är några stycken.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig på midsommar, sjukligt viktigt! Haha, dagens i-landsproblem. Det kanske löser sig idag i stan.

Men nu ska jag dra mig vidare och sminka mig, sen se om jag hinner med tåget. Måste vänta på mormor som ska komma med min epilator jag fick i studentpresent. Satan i gatan vad den kommer att göra ont.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0