Utmattad

2008-06-22 @ 17:19:47
Jag är helt slut. Totalt slutkörd. Tommy kom iallafall igår. Det var trevligt. Sen när han åkte hem så ringde Fernando mig så jag pratade med honom i telefon ungefär till halv ett. Sen loggade jag in på msn, då var han även inloggad där. Så det blev att vi pratade till halv tre inatt. Det kändes en del när jag skulle upp till jobbet idag.

På jobbet har det varit kaos. Kaos, kaos, kaos. Det har regnat hela dagen. Varje gång det regnar så blir det en massa folk på Jysk. Så jag hade att göra hela dagen idag. Hann inte med någon lunch. Så jag fick springa in på Rusta (som ligger bredvid Jysk) för att iallafall köpa mig en Festis. Skönt att jag har slutat jobbet nu iaf och får ligga i min säng och njuta ett tag.

Ikväll händer det inte så mycket. Jag ska jobba imorgon också från 09.45 - 19.15. Så jag är inte precis pigg på att hitta på något. Blir väll att prata med mina kära vänner Fernando och Mehmet Ali. Jag får i allafall öva på min engelska.

Nu ska jag dra min vidare och tjata på min mamma att börja med den där bakade potatisen! MUMS säger jag bara!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!:) Allt bra med dig? Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :D

2008-06-22 @ 17:37:19
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0