Var det allt?

2008-06-26 @ 22:13:21
Jysk. Hela dagen. Jag kan till och med höra lager telefonen i huvudet. Hur den ringer. Nästan så jag får för mig att det ringer hemma, och jag ska springa och svara. Jag kan riktigt höra mig själv säga "var det allt? Det blir ... har cu chip på kortet? Då sätter du det neråt och vänt mot dig. Nu kan du trycka koden, sen okej"
Jag är så glad att va hemma. Få ägna mig åt en massa andra saker så jag slipper ha allt det där i huvudet. Men jag ska jobba imorgon också. Så det kommer snabbt komma tillbaks. Jag tror det kommer bli en skada. Så när jag sitter på ålderdomshemmet så kommer jag sitta och upprepa detta hela tiden.

Nu sitter jag och kollar på Ryssland - Spanien intressant match.

Ska kolla vidare nu och prata mer med Mehmet.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0