You dont know

2008-06-19 @ 23:08:05
what I do. To get what i want.

Mina grannar har fått barn! Grattis Grattis. Det blev en liten pojke. De har redan två pojkar sedan innan. Men Gud vad roligt. Hoppas jag kan få vara barnvakt någon gång. Jag bara älskar barn! Passade Simon och Isak (deras andra två barn) när de va mindre. Det finns inget härligare än småbarn. Man ger så lite och får så mycket tillbaks.

Det blev inget städande idag. Jag kom inte så långt med den saken. Det liksom glömdes bort. Som det alltid gör. Men imorgon får det bli akutstädningn innan Malin kommer. Sen måste jag köra ner och handla tårtbotten och grädde och sådant till vår jordgubbstårta. Det ska bli mums mums. Sen blir det att rota i garderoben efter någon fin midsommar outfit. Får se om det finns något trevligt.

Nu ska jag bara vänta på att Tommy ska ringa. Han har precis slutat jobba. Sen måste jag gå ut med hunden en runda eftersom min pappa är aldeles för lat för att göra det själv. Fast jag behöver ju faktiskt röra på mig så jag ska inte klaga precis.

Egentligen hade jag tänkt att detta inlägget skulle handla om att skaffa barn i tidig ålder. Men det blev inte riktigt så. Det får bli en annan gång. Nu måste jag springa! Innan min kära hund kissar ner golven här inne. Inte för att det någonsin skulle hända. Men varför chansa?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0