Ängel utan vingar,

2008-03-04 @ 17:36:40
Skitsnack. Undra hur mycket skitsnack man får höra varje dag egentligen. Visst jag snackar skit, klart. Men jag visar iallafall vad jag tycker. Jag springer inte runt och låtsas att allt är okej. Jag hatar när folk snackar skit bakom ryggen. Jag verkligen hatar det. PUNKT SLUT!

Det är så svårt att säga till nån' vad man egentligen tycker och tänker om nån.

Om jag skulle fått en tia för varje gång någon snackade skit om mig. Så kan jag nästan garantera att jag varit miljonär. Och nu börjar jag bli trött på detta ständiga skitsnack. Jag tycker alla kan komma till mig och säga vad de tänker och tycker så slipper ni alla snacka bakom ryggen.

Vet du vad 0x0 är? Så mycket bryr jag mig om vad folk snackar för jävla skit.

Men jag tycker det är patetiskt att inte våga stå för det sen.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ahh!!De e inte lätt att va annorlunda i denna jävla perfekta värld, ja vet...puss gumman!! ses snart juu...

2008-03-12 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0