Somebody told me,

2008-03-19 @ 19:27:23
Idag, så har det varit en lyckad dag! Jag fick MVG på mitt prov i marknadsföring, plus att jag lyckades helt okej på presentationen idag om Hedbergs Guld och Silver :). Riktigt lyckat. Fast nu börjar det kännas som om allt går utför när jag pluggar på orginisation och ledarskap, som jag ska ha prov i imorgon. Riktigt illa kommer det att gå.

Men tack gode Gud för att det snart är lov *puh*. Och på fredag kommer några vänner hem till mig för att fira min födelsedag. Ska sjunga lite singstar, äta god mat, chokladpudding och ha massa kul :)

På lördag så åker jag till Stockholm, riktigt hääärligt.

Jag är så jävla trött på den här leken vi håller på med. Antingen är vi vänner, eller så är vi inte. PUNKT SLUT.

Kommentarer
Postat av: Din sötnos<3

:D

2008-03-20 @ 20:25:04
Postat av: jeanette

du är bäst :)

2008-04-03 @ 07:39:07
URL: http://jeeaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0