After-work.

2008-11-08 @ 14:27:17
Igår så jobbades det fram till fyra.
Sen blev det att Filippa. Helge, Petra och Jessica och jag drog ner till systemet.
Klockan fem samlades alla igen. Vi had efter-work.
Kändes lite konstigt att dricka med chefen och alla när man jobbat där i 3 dagar.
Men det var trevligt.
Vi drog till ett ställe som jag inte mins namnet på.
Mysigt ställe.

Men sen drog Helge med oss till Biljardpalatset.
Där hans vänner va. Eller Petra, Filippa och jag drog iaf dit.
Sen blev det McDonalds klockan två.
Följde Petra till Nordstan och sen var det bara att bege sig hemmåt.
Somnade som en gris och sov tills klockan ett idag.

Min bror ska kanske komma imorgon. Får se hur det blir med det.
Filippa ska åka hem idag så.

Hörs senare antagligen :)
Ska kolla med Petra vad hon ska göra idag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0