En vecka

2008-11-08 @ 18:03:59
Idag har jag bott i Göteborg i en vecka.
Jag har aldrig känt mig så hemma som jag gör här.
Det är så jävla härligt. Jag älskar det.
Träffat otroligt snälla personer med.
Jag trivs verkligen.

Okej, klart jag saknar lite folk nere i Skåne.
Som min Familj. Även Tilidis och Terese och Jea och Johan.
Men jag är lycklig här. Vilket jag inte vatt på länge.

Just nu sitter jag och dricker lite cola.
Knaprar på lite jordnötsringar.
Ska kanske laga ngt att äta sen.
Men jag är så slö idag.

Ska kolla film nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: tessie

jag hoppas att du menar mig när du skriver terese :D hahahahha

2008-11-13 @ 23:07:29
URL: http://murdermile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0