Godmorgon

2008-11-03 @ 11:00:18
Jag har varit vaken i en timme och försökt få upp Filippa.
Tillslut efter 50 minuter kom hon äntligen upp.
Vi har ätit lite frukost nu.
Filippa gör vid sig. Sen ska vi dra in till stan.
Det ska bli mys.

Jag ska iallafall hitta en filt!
Det är så kallt i lägenheten på kv'ällen.
Så jag måste ha en filt att mysa i!

Ska även ringa Jysk idag och se om det fanns möjlighet för jobb där.
Sen ska jag på arbetsintervju halv fem ikväll.
Skönt med lite möjligheter.

____

Morfar låg på intensiven igår med vatten i lungorna.
Han blev mycket sämre.
Vi sa ändå att det var något som inte stämde.
Han borde inte vara så sjuk och ha så ont efter en sådan operation.
Så jag ska se om jag kan ringa mamma idag och se hur det är med honom.
Om han fått komma tillbaks till sitt rum idag. Så ska jag ringa han också.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0