Göteborg

2008-11-01 @ 15:22:10
Förlåt för att jag inte uppdaterat på ett tag. Om någon nu, mot all förmodan skulle bry sig.

Jag har iallafall inte haft någon lust att skriva alls.
Hamnat lite i en depression.
Igår var jag och hälsade på morfar på sjukhuset.
Det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv.
Att se han, som alltid vatt så pigg.
Ligga framför en och se död ut.
Han kan inte äta, jobbigt att andas och har ont.
Man kan se hur han plågas.

jag kan inte ta mig igenom detta.


Nu bor jag iallafall o Göteborg.
Vilket känns härligt samtidigt som jag önskar att jag kunde bo kvar i Skåne. Där jag kunde träffat min morfar när jag ville. Den lilla tid som finns kvar.
Jag vill sova bredvid han i sängen och vara ett litet barn igen.

Nu ska jag äta lite.

PUSS


Kiiimpa and Philly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0