In i minsta detalj

2008-11-26 @ 13:08:36
Så det var ett tag sen jag skrev nu.
Det har inte hänt så mycket.
Men jag har haft en riktigt dålig vecka på jobbet idag om man säger så.

Sen har det bara vatt att ta det lugnt hemma eftersom jag är ganska seg nu om dagarna.
Snart är det helg och det innebär en resa till Skåneland.
Åker hem på fredag och stannar tills måndag.

Ganska mycket inbokat. Ska verkligen träffa Matilda på fredag.
Sen får vi se om det blir utgång eller om det blir en slapp hemmakväll.

Nu ska jag iallafall göra vid mig och försöka hitta något att ha på mig.
Fantasin är inte precis sådär jätte stor.
Så detta kommer ta ett tag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

Det blir greit!

2008-11-26 @ 18:16:34
URL: http://matildakindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0