Inget stressande

2008-11-11 @ 13:38:30
Det blev inte att jag skulle in och träffa Petra.
Hon var väll tvungen att va med sina hästar.

Jag har alltid undrat vad jag är för en slags vän.
Vet inte hur jag ska förklara detta.

Ibland känner jag mig som en sådan person man kommer till, när man inte har någon annan.
Jag är inte riktigt värd mer än så.
Vissa vill att jag ska "hjälpa" dem. För de mår dåligt.
Försöka få de att se lösningar på deras problem.
Men de bryr sig inte alls särskilt mycket om mig.

Är jag en stand-in vän?
Något som man behöver lite då och då?
Betyder det att jag är en usel vän?
Eller?
Ibland förstår jag ingenting.

___

Detta gäller inte alla av mina vänner.
Inte alls. Bara lite fundersam.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Juwhan.

Intressant inlägg... jag är också fundersam... men mest över ditt inlägg.

2008-11-11 @ 16:07:20
URL: http://juwhan.blogg.se/
Postat av: matilda

nu får du sluta vara dum. kom hem till skåne istället :P

2008-11-11 @ 17:20:41
URL: http://matildakindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0