Long time, no see

2008-11-24 @ 23:31:45
Inflyttningsfesten var lyckad.
Det var otroligt roligt.
Vi var inte så många men hade väldigt trevligt tillsammans.
Vi spelade lite charader och gjorde något shot spel.
Läskigt. Fast det var inte lika roligt att jobba dagen efter.

Sen har dagarna mest gått åt till att jobba och känna sig nöjd med livet.
Lagade kyckling igår och det var härligt att få lite ordentlig mat.

Beställde även biljetter ner till Skåne idag.
Ska hem på fredag och åker nog hem på söndag eller måndag.
Det ska bli nice.

Ska till mormor och morfar. Fruktar det lite.
Vill inte få ett slag i magen och få känna på verkligheten igen.
Just nu lever jag lite som i en dröm.
Att komma hem och se sjuka morfar.
Min starka underbara mofar.
Kommer vara som att få ett slag i magen och kommer ner med fötterna på jorden.

Nu ska jag kolla på 2½ men.
Sen blir det sova.

I love Philly. Best ever made.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Philly

Jag ÄLSKAR dig med min vän!!



Bästa som finns, alltid där för mig :]

2008-11-30 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0