Skaaune

2008-11-28 @ 01:33:07
Imorgon bär det av ner mot skåne.
Det känns konstigt.
Jag trivs så bra här uppe.
Men ska väll bli skönt att träffa lite vänner.
Men jag kommer verkligen sakna Göteborg.
filippa med. Det känns konstigt att inte träffa henne varje dag.

Filippa är min bästa vän.
Världens mest underbara människa.
Hon ser alltid till alla människors bästa.
Det dumma är väll att hon glömmer bort sig själv i all hast.
Hon är trevlig, underbara.
Det finns nog egentligen inte några ord.
Jag vet att hon alltid finns där för mig.
Jag finns alltid där för henne.
Vad mer kan man begära?

I love you Filippa Björkdahl



You are the best for me.
The best ever made.
I will love you, forever and ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0