Städning

2008-11-02 @ 15:58:35
Hej alla!
Nu sitter jag framför tv:n och väntar på att Filippa ska komma hem.
Hon är nere i stan gissar jag och träffar en kompis.
När hon kommer hem ska vi börja städa och plocka undan.
Ska nog ta och gå en runda i slottsparken senare.
Så jag tar nog lite bilder senare om ni vill se :)
Bilder på lägenheten kommer komma upp när vi är helt färdiga.

Har precis duschat i vår nya dusch.
Jag älskar den där hemma så mycket för den kan bli så varm.
Sätter alltid den på 42 grader. Här kan den bara bli 38.
Men det blev faktiskt riktigt skönt och varmt.

___

Morfar blev sämre idag och hamnade på intensiven.
Det är så jävla orättvist. Jag önskar att jag kunde vara där
hos han idag. Men han finns i mitt hjärta.


Grattis syster. Idag blir du ett år äldre.
Jag älskar dig!

PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

tack bästaste syster.

jag älskar dig <3

2008-11-03 @ 11:50:23
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0