Tjohooo

2008-11-19 @ 23:50:16
Hello på er alla.
Hur är det med er idag?

Idag har varit en riktigt okej dag.
Tiden gick ganska snabbt och det var väldigt sällsynt med otrevliga människor idag.
Så sålde några st och jag känner att det kanske till och med kan bli en bra vecka.
Filippa och jag har gjort pasta med baconsås idag som var förbannat gott.
Sen degande framför tv:n som vanligt.
Med en massa 2½ men. Det är förbannat bra och roligt.
Vi kollar alltid på det.

Vi ska antagligen sova snart.
Vi ska upp tidigt och handla på Lidl och hadla billig mat.
Ska köpa upp ett lager med kött och sådana grejer.
MUMS. Lite köttbullar och fiskpinnar.

Jag kommer inte in på bloggkoll och undrar varför.
Det är sjukt irriterande och jag fattar ingenting.
Jag följer så många bloggar och jag kan omöjligt hålla reda på alla.
GE MIG BLOGGKOLL!
Hjälpa mig någon?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0