Tråkigt

2008-11-04 @ 15:58:48
Jag har suttit framför tv:n nu hur länge som helst.
Var ute ett tag för att få lite friskluft och har även druckit ett glas oboy.
Filippa var hemma i ungefär 2 sekunder för att senare ge sig iväg för att fika
med en kompis.
Sen ska hon jobba tills klockan tio ikväll.
Fast jag ska cykla ner och hämta henne efter hennes jobb.
Mest för att jag ska ha något att göra och skingra tankarna.

Jag älskar Göteborg.
Grymt mysig stad och jag är kär i lägenheten.
Jag har inte hunnit ta några bilder. Mest för att vi inte
fått iordning allt. Lite stökigt är det. Förhoppningsvis ska vi få ordning på det snart.
Då lovar jag att det ska bli lite bilder.

Nu ska jag laga något att äta.
Vilket är lite av en utmaning då vi har en gasspis.
Jag vet inte riktigt hur den fungerar. Men jag ska försöka
lista ut det.
Det brukar vara Filippa som lagar mat i det här hushållet.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0