Träningsvärk?

2008-11-03 @ 19:49:57
Har spenderat en hel dag nere på Nordstan.
Det var trevligt. Följde med Filippa ut i massa affärer där
hon skulle lämna CV.

Sen unnade vi oss McDonalds.
MUMS.

Sen hade jag ett ärende att uträtta.
Vilket tog ungefär en timme.
Sen cyklade vi hem.
Jag har så ont i mina vader. Det är inte att leka med att cykla upp hit.
Backarna, jag svimmar nästan!
Men vilken träning man får!
Det är härligt.

___

Morfar var bättre idag och pratade tydligen på ganska så bra.
Vilket känns bra.
Men jag vet att det är en kamp mot klockan och han inte kommer finnas kvar hos oss så länge till.
Men det känns skönt att han inte lider så mycket.
Han ska ringa mig imorgon och det ska bli så härligt att få höra hans lugnande röst.

Nu ska jag ta något att äta.
Har handlat lite yoghurt på netto.
Sen blir det väll någon macka.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0