, - ,

2008-10-18 @ 12:04:52
Jag var ute med mina vänner igår.
Först kom de på förfest hemma hos mig.
Det var Leyman, Cacca, Matilda och Lina. Det var riktigt trevligt.
Sen körde Cacca oss in till stan.

Drog först in på Hässle för att ta en cider och drog vidare till class.
Jag har aldrig varit på Class innan, men det var ett helt okej ställe.

När klockan var halv ett så sprang vi till hässle i kortärmat, det var väldigt kallt.
För att handla shots och sen springa tillbaks till Class.

Kvällen var riktigt rolig och det tack vare mina underbara tjejer.
Det var så länge sen och det var en perfekt kväll.

_____

Morgonen har ju inte precis varit alls lika bra.
Riktigt jävla dålig rättaresagt.
Får se om jag vill berätta det eller inte.
Eller kanske bara gräva ner mig och aldrig mer resa på mig.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0