18 dagar

2008-10-14 @ 19:01:54
Ja jag säger då det.

Idag har jag varit med mamma i stan och köpt lite underkläder och Uggs som mamma var så snäll och gav mig.
Senare åkte vi ut till Willys för att handla lite torrvaror.
Jag tycker inte själv att Willys var så speciellt.

Väl hemma så gjorde jag inte så mycket, har börjat plocka ner alla min grejer i lådor. Så nästan alla jackor och väskor och massa andra små saker är nerplockat.
Känns otroligt konstigt, och det är en överväldigande känsla.

Jag kan inte fatta att jag flyttar till Göteborg, dessutom med underbara Filippa!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bara mysa framför tv:n!
Internet är strul så orkar nog inte sitta kvar här. Har packat ner alla min filmer, så det blir inte till att kolla på någon sådan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0