22.55

2008-10-20 @ 23:00:02
tråkigt....tråkigt....tråkigt.....TRÅKIGT.

Otroligt tråkigt har jag, alla är så osociala.
Sitter och kollar på Animal Planet för att fördriva tiden.
Jag gissar på att alla har varit upptagna med Prison Break.
Men det är ingenting för mig. Gillar Tila bättre.

Jag har kommit på att jag är en upptagen kvinna denna veckan.
Alla vill va med mig. Kanske?

Tisdag: Träffa Jeanette, Ahmed och sen äta på kvällen med Terese.
Onsdag: Simma med Matilda och njuta av denna underbara flickas närvaro.
Torsdag: Umgås med Christian, inte gjort på 100 år.
Fredag: Träffa Johan <3 Lyckligare än så blir jag inte.
Lördag: Fira min syster med släkt.
Söndag: SOOOOVA

allt detta ska varvas med att söka jobb. Och sakna Philly.

PUSS

Kommentarer
Postat av: tessie

åh och jag som hade tänkt fråga om du ville komma till hbg på lördag och festa. men nej nej. jag får väl sitta själv då jaha. fan! :D



ses imorgon!! pusspuss!!

2008-10-20 @ 23:40:48
URL: http://murdermile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0