beep beep

2008-10-20 @ 16:39:42
Som ni vet sedan innan så var jag ute i onsdags. Så jag tänkte att jag skulle slänga upp
lite bilder. Jag är otroligt dålig på att ladda upp bilder.
Det beror nog mest på att jag är för lat att lägga in bilderna. Tråkigt.

Förfesten var som sagt hemma hos Ahmed. Där Hussam, Jeanette och jag var.
Sen träffade jag My och Hallen på banken.
Hallen trillade ner för en trappa ut bland allt folk på ute serveringen.
Det är därför hon sitter och visar sin armbåge på en bild


Men nu har jag tagit mig den tiden, så well. Här har ni lite smakprov.



       
Hussam, jag, Jeanette            Hussam                                  My

       
       Hallen                               jag och My                          jag


      
           Jeanette                          Jag                            Jeanette
            My baby                    Walking home             Walking home
                                                                                    innan alla gånger hon slängde sig på marken.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0