BH

2008-10-20 @ 21:24:47
Nej det står inte för någon annat än Beverly Hills.
Slog över på tv 400 innan. Blev glatt överraskad när jag såg att
Beverly Hills har börjat igen.

Jag såg alltid på det förr. Och jag tyckte alltid att Brandon var så otroligt snygg.
Sen älskade jag David i början för att han var sådär töntigt söt.
Sen älskade jag hans kompis som tog livet av sig, för det va synd om honom.
Steve var bara konstig.
Brenda försvann från serien och det var tråkigt. Söt.
Kelly älskade jag, samma med Donna.
Dylan var häftig, cool. En riktig WOW-kille.
Andrea var tråkig.

Jag ska verkligen försöka slå mig in i denna värld igen.
Och förlora mig totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0