مرحباً

2008-10-14 @ 23:39:32
Jag kan inte sova längre. Jag vet inte varför. Jag har alltid problem med det nu för tiden.
jag är vaken tills fyra på nätterna.
Det är inte alls speciellt roligt när man är tvungen att gå upp dagen efter och vara otroligt trött.

Jag har väldigt konstiga tankar för mig. Jag kan ligga och tänka på hur det skulle kännas att stoppa in handen under revbenen för att dra väck det understa revbenet bara sådär. Jag vet att det inte möjligt. Men det är en sådan jävla äcklig tanke. Jag kan inte sova pågrund av det ibland
Sen ibland när jag ligger och ska sova, så tänker jag att jag ligger på mina revben och allt känns så otroligt obekvämt. Nästan som om de ska ploppa ut ur huden på mig.

Jag är en sjuk människa.

Men just nu, längtar jag bara tills imorgon.


PUSS

Kommentarer
Postat av: sis

HAHAHAHAHAHAHAHA aaaaaaaaaaj!!

ge mig inte sånna tankar.

aj, jag dör!

2008-10-15 @ 22:37:14
URL: http://lawlpamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0