Ey bitches

2008-10-12 @ 22:59:58
Jag har spenderat hela helgen i härliga Sölvesborg.
Det har varit helt okej, känns skönt att åka dit och slappa av lite.
Fick träffa min underbara kusin Ozzy som bara blir sötare och sötare.
Han ska alltid ge en "pussen" när han ska sova och när man säger hejdå.

Sen gillar han att hämta min mobil och ge den till mig och säga "dää".
Plus att han hämtar mina skor till mig när vi ska gå ut.
Allt detta, två år och vägrar prata. Haha.

Härligt att jag fick träffa Tessie när jag skulle åka. Man blir alltid så glatt överraskad.
Förlåt att jag inte såg din kommentar. Jag hade älskat att åka till Balsby och ut och gå.
Ta det en annan gång hoppas jag?

Om 2½ vecka så smäller det. Det kittlar i magen och jag är otroligt nervös.
Det är sådär spännande. Jag kan inte ens fatta det själv.

_______

Imorgon blir det Arbetsförmedlingen för att de säger att jag ska komma. Fast jag inte vill.
Jävla skit.
Sen ska jag möta upp min bror för lite kinamat, och sen förhoppningsvis blir det till
att träffa Nettz också.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0