full rulle

2008-10-22 @ 00:20:02
Det har varit fult upp hela dagen.
Åkte in med min bror imorse vid elva.
Sen gick vi i affärer och åt, för att sen träffa Jeanette klockan ett.
Sen gick vi runder lite till, tills klockan var tre ungefär.
Då fick jag träffa Terese en stund och Jeanette cykla hem.
Terese drog vid tjugo över tre till jobbet.

Sen fjolla jag och min bror runder till klockan fyra
då han skulle klippa sig. Snyggt blev det.
Klockan fem åkte jag till Ahmed för att klockan sju
åka in till stan igen och möta upp Terese för en middag.

Åkte hem vid elva. Proppmätt och förbannat trött.
Dessutom tvingar Jeanette mig den rumpan att vara vaken halva natten.
För att hon är trög och sova klockan sex till elva.

Du är trög, men jag älskar dig ändå.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jea

HAHAHAHAHAHA .. mm och du är sån chicken som bara vill sova ;)

2008-10-23 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0