Fullspäckat

2008-10-27 @ 00:25:24
Schema säger jag bara.

Hade en trevlig fredag med Johan på Biljard, och fick träffa massa andra vänner.
Riktigt roligt att Johan kom. Det gjorde mig lyckligare än vad någon kan ana.

Lördagen spenderade jag med släkt, och Johan. För att fira min syster. Drog senare
på kvällen in till stan där jag och Johan skildes åt.
Han åkte till Lund, och jag till Helsingborg.

I Helsingborg var jag med Terese. Det var mys!
Andy, en kille som bor i lägenheten var där med.
Vi spelade monopol på Wii. Det var roligt. Tog ett tag
innan jag fick kontroll, på kontrollen. Haha.
Drack lite vodka, åt chips och sjöng singstar.
Såg världens konstigaste film på tv.
För att sen se Bangkok dangerous eller nått.
Den var nice.

Nu ska jag sova.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0