hell yeah

2008-10-16 @ 23:23:22
Igår var en sjuk kväll.

Jeanette och jag drog hem till Ahmed för att förfesta. Sedan drog vi in till stan, vi gick såklart till banken.
Det var trubadurkväll, vilket var lite tråkigt. Men vi hade kul för det och sjöng med lite då och då. Fick träffa My och Hallen igår med.
Sen blev det lite för mycket av det goda. Jag satt ute och snackade med några härliga killar när jag helt plötsligt inser att Jeanette har varit borta väldigt länge för att gå på toa.
Jag letade efter henne i ungefär 10 minuter.
Efter att ha varit överallt så gick jag ner till toan igen, där hittar jag henne. Liggandes över toaletten och mådde inte så jätte bra.
Så det blev att vi fick bege oss lite tidigare. Det värsta var att vi skulle gå från centrum ut till Näsby. Så jag fick ringa min kära pojkvän att han skulle möta oss. För Jeanette var inte så lätt att handskas med. Hon skrek på mig för att hon inte fick sova mitt på gatan och i gräset över allt.

Det tog en timme för oss att komma hem. men det var en jävligt rolig kväll faktiskt.

Tack för den gumman <3


PUSS

Kommentarer
Postat av: Jea

HAHAAHAHAHHA det var helt sjukt , älskar och festa med dig. slutar alltid likadant :O du är bäst

2008-10-16 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0